Jag är impulsiv, svårt att känna tillit fö...

Jag är impulsiv, svårt att känna tillit för människor , kan ofta reagera starkt på ett sätt som jag sedan ångrar just vid tanken för att bli lämnad, plötsligt få en ny känsla om vem jag är och vart jag är påväg i livet, upplever ofta många plötsliga förändringar i livet, min impulsivitet och starka känslor gör att jag ofta ställs inför pinsamma och farliga situationer, kan ibland dricka alkohol på ett okontrollerat sätt,svänger ofta i mitt känsloläge tex kan blixtsnabbt reagera på en liten sak och bli skit förbannad.döljer ofta mina känslor socialt för att passa in. Eftersom jag har det här betendet så tror jag människor uppfattar mig som ombytlig, iskall, aggressiv, opålitlig och glad. Har tänkt att jobba mycket på dessa bitar. Känner man sig själv bra så kan man alltid förbättra sitt beetende. Om man däremot förnekar sitt beetende så blir man kvar i samma spår. God natt bye the way. Alltid när jag ska sova så kommer alltid mina inre djupa tankar fram så lika bra att passa på att skriva av sig när man väl har de på hjärtat:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback