The future

Hej
Nuuuu är det bestämt!!! Jag kommer säga upp mig mig runt den sista januari så slutar jag jobbet med 1 månads uppsägningstid alltså i februari. Sen drar jag antingen till Malta eller barcelona och söker jobb. Hittar jag inget jobb så får jag i alla fall 1-2 veckors semester. Det är planerna jag har i huvudet just nu. Det kan alltid komma ándra saker ivägen till exempel att jag får bra jobberbjudande i Sverige eller övrig anledning... Ren chansning att bara dra. Men har inget att förlora....Verkligen ingenting.   Känner att jag inte vill fortsätta i Sveriges spår för tillfälligt. Finns inget mer här att hämta. Lovar att fortsätta blogga om jag blir kvar där nere. Bjuder på någa utomlansbilder från Turkiet & Thailand.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback