En dröm

Igår somnade jag ganska så förvirrad men lättad pågrund av ett samtal. Inatt hade jag en dröm med ett stort budskap. Jag drömmer aldrig annars(eller så minns jag bara inte dom)men just den här drömmen minns jag vilket är helt wierd eftersom det aldrig händer.... Kan berätta lite kort om budskapet. Att jag inte ska ge mig in i något nu som känns osäkert.
Drömmen var  en framtidssyn . Därför har jag helt ändrat uppfattning nu för framtidssynen var inte den jag förväntat mig. Jag tror att något ligger i drömmen om vad som skulle hända om jag klev in i detta osäkra steg och det vill jag inte vara med om så därför har jag ändrat uppfattning nu. Drömmen fick mig att inse saker och ting ungefär som om någon sa till mig vad jag bör göra och inte bör göra. Har helt klart tänkt om.   

Jag söker ständig spänning som stimulerar mig. För mig är livet ett äventyr där jag aldrig vet slutet. 2010 har lärt mig att älska människor villkorslöst utan krav och klagomål. Nu har 2011 börjat och detta år kommer bli annorlunda.

Pussar från carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback