DESTINATION GOTLAND IMORGON

Fick läkarintyg av läkaren att jag inte ska anstränga min arm något under 1 veckas period. Så väljer att hänga med mina föräldrar till vårt hus på Gotland imorgon istället för att bara vara hemma och inte göra någoting. Slänger upp lite bilder på huset, Visby m.m. tagna av mamma och pappa. Åker dit imorgon och stannar till på fredag och direkt tar jag och mamma båten till finland och checkar in på hotell under nästa helg. Ska träffa stora finska släkten. Det är spännande att ha  annat ursprung än hel svensk. Väl på Gotland ska jag bara ta det lugnt. Försöka gå ut och gå promenader morgon och kväll och njuta av Gotlands natur och luft. Gotland har en fantastisk miljö jämfört med Örebro.


Vårt lilla mysiga hus

Vid vattnet

My pink room



Visbyy


Finns så många mysiga gator att knalla runt på i Visby


Visby



Visby

Muren runtom visby


Kommentarer
hanna

åå va fint!

2011-01-26 @ 23:06:12
URL: http://hannaalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback