DENNA VINTERDEPRESSION

Hellooooo!
Är det bara jag som är trött på allt just nu? Man gör samma sak på dagarna. Vardagen är tråkig. Jag har tröttnat. Är det såhär det är att vara vuxen? Utan pengar är allt inte så lätt... Hade man haft flera miljoner hade man bara kunna njutit av livet istället. För att nå dit krävs det att man kämpar. Men innan jag börjar kämpa vill jag göra det jag tycker är kul dvs att resa. För att kunna resa krävs pengar alltså är jag fast i vardagen. Jag är inte lycklig. Jag håller inte på med det jag vill jobba med. Utan nu jobbar jag för att få ihop pengar. Kärlekslivet har jag lagt åt sidan. Snön bara väller ner. Deprimerande. ja. Men jag är bara en människa precis som alla andra? Alla har svackor. Jag har min nu. När jag känner såhär blir jag ändå taggad. Taggad på att bara dra och det ska jag. Jag är inte perfekt och tänker inte leka att jag är det.

Här har ni lite musik man blir glad av som får bort era deppressiva tankar för stunden..
la la la-auburn


Letting Go (Dutty Love) featuring Nicki Minaj


Pussheeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback