Att leva i nuet befriar dig från ånger, or...

Att leva i nuet befriar dig från ånger, oro, besvikelse, nervositet rädsla u name it. Närvaro i nuet lyser upp ditt sinne och befriar dig från bekymmer. Detta innebär ett nytt sätt att leva för vi kan inte ändra på vårt förflutna. Jag bryr mig inte vad folk tycker och tänker om mig. Genom att visa offentligt att jag kan vara ledsen, glad , besviken,lycklig bevisar vem jag är. Jag har en bra självbild och vågar skriva om det. Många vågar inte skriva om sitt inre. De vågar endast visa sitt yttre då de är rädda att utge för mycket om sig själva. De vill inte visa sin svaga sida.Sen har jag stor respekt för människor som själva väljer att inte offentliggöra om sitt inre pågrund av omständigheter. Vad gillar ni att läsa? Själv föredrar jag att läsa om människors vardag med mycket tankar ,människor som har drivkraft i sig, människor som verkligen visar vem dom är, människor som helt enkelt ger inspiration. Måste säga att jag tycker bloggaren Paow alltid vart stark för sin ålder. Hon har alltid vågat skriva om sig själv fullt ut. Alltifrån sina åsikter, misstag, lycka och vad som händer i hennes vardag. Hon lever verkligen i nuet och accepterar allt hon genomgått. Hon och Hugos relation är dröm relationen. Dom litar verkligen på varandra vilket jag tycker är såååå fint. Önskar dom all lycka för de förtjänar dom. Skitsnack kommer alltid att existera, människor tycker inte lika så är det bara. Vems är problemet? Är det mitt problem? Förmodligen inte eftersom jag inte bryr mig. Är det någons annans problem? Förmodligen eftersom de bryr sig. God natt sov gott love Carro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback