Att gå vidare......

Hej
Behöver skriva av mig. Att gå vidare är inte lätt.  Jag och Fidan gjorde slut för cirka 4-5 månader sen. Det har vart bland de tuffaste perioderna i mitt liv och är fortfarande. Har jobbat övertid så mycket jag fått chansen för att slippa tänka på allt. Försökt under den här perioden att smita ifrån att ta tag i känslorna. Har bara inte orkat. Men känner att allt blivit så fel så har valt att ta tag i problemen nu. Något jag borde gjort förut, direkt när vi gjorde slut. Har jobbat, sovit, jobbat, sovit och på helgerna har jag vart med mina vänner och har aldrig hunnit känna efter. Har gått ut en hel del på krogen och druckit. När jag väl har börjat druckit har jag aldrig slutat. Under dom här månaderna minns jag några få utgångar av många. Har dränkt min sorg i alkohol och försökt haft kul men det har alltid spårat ur och jag har blivit ett drägg.  Har strulat med folk jag inte vet, har betett mig oförskämt, har sårat folk , har gråtit, har skrattat m.m. Jag vet det. Jag vet att det är fel.

Men ni ska veta att det var jävligt jobbigt att höra efter två veckor efter jag och Fidan gjort slut att han träffat en ny. Så mycket bettydde allt vi haft och pallade inte höra av mig till honom. Men saken var den att allt var rent jävla skitsnack. Något jag fick reda på nyligen. Men det var något jag gick runt och tänkte på i flera månader. Allt jag ville var att hämnas och det gjorde jag. Nu i efterhand är allt sjukt löjligt. Bryr mig inte längre om er människor. Jag bryr och litar på dom som står mig närmast ni andra kan dra åt helvete.

Som jag skrev tidigare har jag aldrig hunnit tänkt igenom allt som hände. Har inte på flera månader haft egen tid utan har gjort saker konstant som aldrig fått mig att känna och tänka. Därför har jag aldrig kunnat gå vidare. Men har nu kommit till en punkt där jag känner att jag behöver ta tag i mitt liv och inte var deprimerad längre. Kommer absolut inte stänga in mig i ett rum i flera månader. Känner bara att jag behöver mer tid för mig själv. Skippa en del utgångar,  ska börja träna på vardagar, äta hälsosammare och har nu avslutat facebook.

Jag kommer alltid vara den jag är. Lugn, snäll, söt, lite galen, utåtriktad, kärleksfull det är den jag vill att ni ska se mig som. Jag vill inte ge er människor fel bild av mig som jag gjort under dom här månaderna.  
Känns så himla sorligt allt som blivit. Blir ledsen när jag tänker på Fidans familj hur mycket jag gillar dom som dom gillar mig. Men det är väll inte menningen att det inte ska va vi med gråten i halsen.……

Här är lite bra depp låtar.
T.I. Ft. Christina Aguilera - Castle Walls

Diddy - Dirty Money - Coming Home ft. Skylar Grey

Tarkan - Kayıp

Enya-Boadicea


Ha en bra kväll alla. Själv ska jag bara vara hemma och äta god mat. Slå på någon film,tända ljus och mysa. Fridfull kväll med andra ord.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback