Apologize

Det är över nu. Allting har förändrats .Men du finns kvar
Allt var svävande men nu så ser ja klart. Varför kärleken brunnit .Utav olika skäl. Varför jag aldrig släppt det och aldrig gett upp. Första gången du log var som om jag snubblade pladask på marken och bara dog.Blev hjälplöst förälskad.Tappa hjärtat i knät och kunde inte tänka logiskt eller sunt och för varje sekund som du inte fanns där blev det tungt. Du hade inte fastnat än inte fattat än vilken kärlek som fanns att bara hämta hem

Aldrig nått fram så jag älskat på avstånd. Nu är det mitt tåg och dags för avgång stiga på aldrig tveka en minut. För att allt som flyger upp måste landa till slut kan inte titta tillbaks trots min vilja är stark



Ellie Goulding Starry Eyed



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback