Sverige om 8 dagar

Flyttar som sagt tillbaka till Sverige om drygt en vecka. Känns sjukt konstigt. Jag är rädd men samtidigt ser jag framtiden som ett äventyr. Jag har inga större planer på vad jag ska göra för att vara uppriktig. Jag gör det jag känner för och vill.
Siri, av mina bästa vänner bor i Oslo. Så förhoppningsvis kanske jag åker dit snart och tjänar pengar så jag kan leva livet i sommar. I augusti kommer jag börja studera till Civilekonom som är ett program på 4 år.
Jag kommer sakna London speciellt människorna & partylivet. Ni som aldrig festat i London kommer aldrig förstå hur bra klubblivet är. Hur galna festerna är, hur annorlunda människorna är. Det händer så sjuka saker som aldrig skulle kunna hända i Sverige. Här bryr man sig inte vilken dag man går ut. Man håller inte koll så mycket på tid,dagar. Man helt enkelt bara kör. Det har blivit väldigt mycket fest på sistonde men det är bara för att jag inte jobbar & har så mycket tid över plus helt ärligt så är jag är en riktig klubbmänniska. Jag går hellre ut och lär känna människor än att sitta hemma  helt själv. Jag älskar att träffa folk. Alla är så öppna & goa i London. Jag ska verkligen försöka ta med mig det varma & goa till Sverige och smitta av mig det. Att sitta hemma kan jag göra när jag åker till Örebro men inte här i London.
Jag har precis funnit min soulmate Sara. Vi är så jävla lika helt sjukt.  Sara var hemma hos mig igår och förfesta & sen gick vi till Maddox i någon timma för det sög. Vi drog till Cirque du soil. Så cool club. Det var som att parta på en cirkus. För alla er som besöker London så är det ett måste. Vi dansade tills det stängde & sen tog vi taxi till en annan klubb och festade till 6 på morgonen & sedan så har jag sovit hela dagen idag.
Kan dela med mig lite av sånt roligt som hände igår & idag. Sånt jag egentligen bara vill dela med mig till mina vänner så vi kan skratta åt det. Men såhär är det att vara 20 år:
Alltså igår träffa jag värsta pojkvänsmatrialet.  Det är inte ofta det händer. Tysk snygg kille som jag kom väldigt bra överens med.
Igår så drack vi och vaskade massa champange. För er gamlingar som inte vet vad vaska är så är det när man skakar flaskan och sprutar champange på allt och alla. hhehe nu har man bockat av det på listan. once in a lifetime..
Sara & Filippa körde springota ifrån taxin och gömde sig i en telefonkiosk. Galna vänner, jag vet. Älskar dom.
Idag har jag åkt i en riktigt snygg sportbil. Värde: flera miljoner. (inte för att jag bryr mig värdet men det är just känslan att sånt händer inte i sverige)
Jag har inte orkat tagit av sminket från igår.
Jag ligger och fiser och kollar på svärföräldrar från helvetet. Glömde skriva att jag äter godis.
Ok that's sooooo me.

Kommentarer
Anonym

Du borde nog slå upp innebörden för vaska...

2012-02-03 @ 00:17:28
Caroline Karlsson 19 år & bor i London.

orka va mr or mrs bitterfitta. Kom igen jag hade skit kul. Själv har jag inte pengar att köpa dyra champanger och vaska så det var ju kul att det fanns generösa människor som köpte massor av champange so jag kunde vaska.hahahah du är bara avundsjuk

2012-02-04 @ 20:36:33
URL: http://lisacarolines.blogg.se/
Angela

Anonym menade bara att vaska inte är det du gjorde, utan vaska är när man köper champagne och sedan häller ut den. Ni hade däremot champagne shower, haha! ;)



Shit, vad jag saknar Londonlivet minns när jag flyttade därifrån i våras. det är verkligen ett helt tomrum som lämnar än. Och man MÅSTE uppleva det för att förstå! Ni borde testa på Tramp på en lördag!

2012-02-05 @ 11:23:39
URL: http://nangela.se
Angela

Btw, bilden du tagit från ditt fönster är inte det vid High Street Ken? visst nu ser allt likadant ut i London men jag bodde ett tag i lägenheten "där uppe" vid korsningen

2012-02-05 @ 11:39:34
URL: http://nangela.se
Caroline Karlsson19 å r & bor i London.

Straford road . Tar en 5 min från High street så enklast o säga kensington...Säger man straford road vet ingen var man bor.

Jag flyttar tillbaka till Sverige påå Fredag. Kommer kännas sjukt konstigt. Vill flytta men ändå inte . Efter att ha bott här 1 år så är det dags att gå vidare. Jag kan alltid komma hit på sommrarna. London är en del av mitt hjärta, mitt hem. PEACE LONDON <3

2012-02-05 @ 15:54:04
URL: http://lisacarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback