Take your clothes of

Hey darlings

Måndag, ny vecka. Dagarna bara ramlar förbi. Måndagar är alltid den jobbigaste dagen på hela veckan då man inte hunnit ställt om sig tidsmässigt. Blev ganska sent igår också, slog Skype rekord!! 3 timmar och 35 minuter. Snart kommer min älskade Nathalie och hälsar på mig här i  England. Bara några dagar kvar ju!! Natha hittar dock inte sitt pass så hon tog ett nytt passkort igår och kanske inte hinner få det till på onsdag när hon flyger hit till England.. Typist Natha att tänka på allt i sista sekund hahah men det löser sig alltid..



Fick värsta panik attacken idag och kände hur mycket jag vill spela fotboll. Jag fullkommligt älskar fotboll?!? Jag har gått och tänkt på det hela dagen hur mycket jag vill spela fotboll...ibland är inte livet rättvist.
Pusshej Caroline.   x  x  x

Kommentarer
Anonym

man kan resa med sitt id-kort till vissa länder. läs på polisens hemsida så ser du :)

2011-02-28 @ 21:31:18
Caroline Karlsson

Jo jag vet men i England fungerar det intr med id pass :/

2011-03-01 @ 15:02:59
URL: http://lisacarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback