My weekend is going to be awsome.

Hellu puddingar här kommer värsta dagboksinlägget. Mina egna tankar och tycken.

En del människor kan verkligen sjunka låågt. Jag står bredvid och lyssnar och försöker göra det bästa av situationen då engelskan stoppar mig ganska rejält för att utrycka mig. Jag anser mig själv vara ganska dålig på Engelska och ibland känns det jobbigt att behöva prata med människor som pratar flytande Engelska. Jag står bredvid och försöker ändå visa att jag vill hänga med i konversationen men man låtsas som att jag inte finns. När jag väl pratar så känns det som att det kvittar man bryr sig i alla fall inte. Man frågar dom flesta förutom mig att hitta på saker tillsammans. Man kollar inte ens åt mitt håll. Har egentligen inte tänkt så mycket på detta men insåg nu varför det vart så stelt då man tagit bort mig från facebook också .... Jag menar man ignorerar inte en person utan anledning. Finns det någon anledning så kan man väll säga det rakt i mitt ansikte. Jag tycker sånt här är så roligt. Jag tar det inte det minsta personligt. Jag tycker bara inte om beetendet. Ärligthet är bäst. Jag själv skulle aldrig kunna göra så mot en annan människa. Märker jag att någon verkar vara utanför så brukar jag alltid försöka få med den i konversationen. Men men. Imorgon blire utgång med folk. Jag kommer i alla fall ta upp det här för det är ej ok eller i alla fall kräva en förklaring så jag förstår.

Förstår inte varför så många dömer mig så snabbt. Många brukar säga att jag verkar skit dryg men när de väl lärt känna mig så brukar de säga att jag är rolig och snäll. Jag tycker verkligen inte själv att jag utstrålar dryghet. Kan dock hålla med om att när jag ser avslappnad ut i ansiktet så kan jag se jävligt tjurig ut men det är mitt normala ansiktetsutryck. Kan ju inte gå och le hela tiden måste ju få slappna av i ansiktet utan att bli kallad dryg.

Personligen så har jag svårt för personer som alltid ger en dryga kommentarer och svar. Försöker man vara trevlig så förtjänar man trevlighet tillbaka. Jag har svårt för människor som tror att dom är bättre än alla andra. Bara för att man har pengar, är känd osv tror att man ska bli behandlad på ett annat,bättre sätt. Alla människor är lika mycket värda. Pengar är tillvisso makt men man ska inte ta ut makten på fel sätt..Ogillar människor som lovar saker som dom inte kan hålla. Gillar inte människor som man ger så många chanser i hopp om förändring men aldrig förändras. 

Jag gillar att umgås med människor som är sig själva. Hur de ser ut,hur mycket pengar de har osv spelar ingen roll. Huvudsaken är att man har kul tillsammans.  

Vad jag gillar för typ av killar: Jag är väldigt kräsen om jag ska vara ärlig när det gäller killar. Båda insida och utsida spelar mycket roll för att jag ska falla. Kan ju i alla fall berätta vad jag gilar för typ av killar. Jag tycker det är hett med killar som är Dj:s då det är något jag själv vill bli hehe.. Jag faller för lugna,drivna,målmedvetna killar. Gillar verkligen inte gangster,wannabe killar. ush. Med mitt temperament fungerar det inte. Jag kan ibland bli arg och om killen också skulle hetsa upp sig så skulle det inte fungera. Jag behöver någon som är lugn och har förståelse. Utseendemässigt så har jag ingen speciell look jag faller för. Skulle dock aldrig kunna va ihop med en hop hop kille. Gillar killar med klassisk stil såsom skjorta,kavaj m.m. Gillar killar som lägger ner tid på det lilla extra i ett förhållande som att ta en ut på äventyr,överaskningar,presenter m.m det behöver inte kosta något. Jag skulle bli superglad om jag hittade en lapp i min jackficka där det står " jag älskar dig" typ sånna små uppskattningar värderar jag höögt. Att killen får mig att känna mig trygg helt enkelt.

Känns så kul att jag flyttat  till England, Bournemouth. Min magkänsla säger att snart kommer något kul inträffa. vem vet. Bara tiden som kan utvisa det.

Kommentarer
Nattis

Asså Carro du utstrålar verkligen inte dryghet o folk behandlar dej på de viset är bara avensjuka på dej!antar att de är tjejer som beter sig så!dom får skylla dig själva att dom missar att lära känna en av världens underbaraste,trevligaste,ärligaste o bästa person,verkligen en sann vän!du är bäst de vet du<3

2011-02-26 @ 14:33:08
Caroline Karlsson-Bor i England

Tack darling du är bäst <333 me loves uuu

2011-02-27 @ 14:52:28
URL: http://lisacarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback