Livet i England

Hej hej.
Idag mår jag något bättre. Typiskt att bli sjuk de första dagarna på jobbet men det är bara att stå ut. Inte tänker jag stanna hemma pågrund av feber! Hade de vart skola så hade jag lätt gjort de men jobb är annorlunda. Allt som har med jobb ser jag väldigt seriöst på. Mådde verkligen skit igår kväll så somnade runt 19.30 :s. De andra tjejerna gick ut till puben igår. Hade velat följt med och hängt lite men mådde som sagt skit.  Idag mår jag något bättre. Har köpt nässpray, nasal inhaler, huvudvärkstabletter, halstabletter jaaa allt möjligt. Idag  så skulle jag behövt fixat med bankkonto men jag missade bussen från poole till Bourthmouth så banken hann stänga. Damn ! Man skulle senast lämna in sitt engelska bankkonto nummer imorgon för annars så får man inte sin lön till mars. ( De är efterskott precis som i Sverige) Så det betyder att jag kommer få min första lön i April och då blir det dubbel lön. Aja det löser sig... som jag brukar säga. Lägenhetensvisningen sket jag i idag för jag fick veta att lägenheterna låg  utanför Bournemouth och där vill jag inte bo. Jag vill bo i centrum så man har nära til allt. Ska kolla lite i helgen på lägenheter och fixa bankkonto. Idag har jag inte gjort så mycket mer än jobbat, dushat, ätit, handlat mat m.m.

Det finns inga speglar i huset jag bor så jag sminkar mig alltid framför min Iphone.

Här bor jag. I ett "typist " Engelskt hus. Alla hus ser ungefär ut såhär. Det är verkligen grön växtlighet här.
Något ni undrar tråkmånsar? ingen har ju skrivit någon fråga till mig. Det finns ju massor roligt att fråga om
PUsssHEJ

Kommentarer
Elin

veeet duuu vaaa?!!? jag vill komma och hälsa på dig nu!! :) <3

2011-02-10 @ 07:34:34
Caroline Karlsson

Hahahahh vet du vad?? Det får du inte:D hahahah skoja du får komma när du vill<3

2011-02-10 @ 11:53:12
URL: http://lisacarolines.blogg.se/
Joanna

Vad är det för jobb du fått? och hur fick du det? :D

2011-02-20 @ 10:11:56
Caroline Karlsson-Bor i England

Heeey :) Jag sökte på arbetsförmedlingen. Jag jobbar för HTC tech support. Vi är ett team på ca 10 st svenskar. :P

2011-02-20 @ 13:53:56
URL: http://lisacarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback