Forever is nothing without controll

Hellu
Känner att jag inte har några roliga updates. Jag är förskyld,ont i bihålorna m.m. Så det blir typ gå upp jobba,hem,vila. Så har inga roliga bilder att visa, tyvärr. Imorgon får jag min svenska lön och min Engelska lön naaajs.  En vän på mitt jobb är bög så han ska ta med oss ut till en gayclub på lördag..


Det är såhär jag sitter nån/några h per kväll för att ägna lite tid åt åt mina raringar. Skype måste vara bästa uppfinningen. Om man har iphone kan man även ladda ner Skype som app och prata från sin telefon gratis? Gooodie you konw. Om 6 dar kommer natha min darling hit<3


Kommentarer
Anonym

Wiie längtar som fan!asså ja har inte haft tid o gå in på Skype:/ o när ja väl ska gå in så provar ja o ringa dej men de går fan inte:/ skit skumt.men ja kan prova gå in imorrn en stund om ja hinner för vill ju snacka lite:) <3

2011-02-24 @ 22:53:15
Caroline Karlsson

Mitt internet är cp :s <3

2011-02-28 @ 11:13:18
URL: http://lisacarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback