SKO HOLIC

Alla i England är så vänliga jämfört med Sverige. Här kallar alla en darling,my love, my friend etc. Men dom kan också vara riktigt bitchiga. Exempel igår råka jag trycka 1 busshållsplats för tidigt och bussen stannade men jag gick inte av. Då skriker busschaffisen " jag hade fan inte behövt stanna så den som tryckte måste gå av bussen" ...jag låtsades inte om som något...Shit blev helt chockad att man kunde bli så arg. Idag efter jobbet så gick jag och Anja på stan. Hon är verkligen en rolig,snäll,glad prick. Så om du läser detta  <3 dig.

 
SER NI ELLER??? JAG DOOOG och DÖÖÖR. måste köpa dom här skorna.  70 pund. kan inte någon sätta in de på mitt konto?:/// Jag som älskar leooo och kilklack kan inte bli bättre juuh :(:(

Anja i min nya favvoooobutik. de hade hur mycket grymma saker som helst,väskor,skor,kläder,bikini m.m.

Höll på att bli mörkt därav dålig kvalite..Här är en liten del av shoppingatan..finns hur mycket bra roliga butiker som helst!!

Denna  bild är tillägnad för min sis Jossan. hon älskar nämligen.. fan nu minns jag inte vad det heter. men hon älskar sånna här skor. Bild tagen i primark. Alla dessa skor kostar ca 160 svenska kr.

Det var allt för idag. Imorgon är det jobb och sedan har man ledigt hela helgen vad sköönt! Vad fort denna veckan har gått. Har nyss skickat iväg lite mejl till folk som hyr ut rum så vi får se om jag får svar. Jag är ganska så kräsen och vill bara bo i centrum för annars kvittar de..

Ha en bra kväll alla. adda mig på skype Lisacarolines om ni vill prata :)


Kommentarer
Josephine Lindström

ÅHHHHHÅH!!:D

2011-02-11 @ 13:45:48
Caroline Karlsson

Hihi. :)

2011-02-11 @ 14:32:47
URL: http://lisacarolines.blogg.se/
Natta

Fan va snygga skor!asså Carro ja kommer o hälsar på dej i börjn av mars tänkte ja går de lr :) ? Är sjukt sugen på o hälsa på!:)

2011-02-11 @ 17:21:00
Lera

This shoes very nice)



do you have a skype?

2011-02-13 @ 21:11:28
URL: http://ssslerasss.blogg.se/
Caroline Karlsson-Bor i England

hey

yes I have skype : Lisacarolines

2011-02-14 @ 20:17:19
URL: http://lisacarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback