Bournemouth

Hello darlings. lite snabb update

Lite jobbigt att inte ha alla bokstaver po datorn. so en del ord for helt enkelt bli po engelska hur tontigt det an loter. Har i alla fall kommit fram till stellet jag ska bringa nogra months on. Jag bor i Bournemouth som ligger cirka 2 h fron london. Damn va svort det var att ta tunnelbanan och train i London. Sen fick jag panik for jag inte skulle hinna i tid till inchekningen po stallet jag bor po. Jag ringde hostellet och de var hur cute som helst. De kom och motte mig vid  stationen so jag skulle hinna att checka in. Jag bor har med 5 andra tjejer varav en ar from norge so ska sallskapa med henne imorgon till jobbet. Nu ska jag hoppa in i dushen och sedan sova. Det blir jobb tidigt imorgon :) Vill garna ha egen lagenhet so ska kolla runt lite nu i veckan. God natt sov gott!!


Kommentarer
Erica marberg

Låter as spännande :) ska försöka hålla mig uppdaterad på din blogg ! Kostar det extra o ringa dig o så nu lr? Kram kram

2011-02-07 @ 06:07:32
Caroline Karlsson-Lives in England

Ja erica det kostar skit mycket så vi får försöka prata på skype. Jsg heter Lisacarolines. Har nytt skaffat mobilt bredband såå vi kommer kunna prata på kvällarna <3

2011-02-07 @ 20:37:11
URL: http://lisacarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback