Bellapierre mineral make up

Jag är väldigt hälsosam så jag tänkte att jag måste även börja skona min hy så igåt investerade jag i mineral make up. Märket heter bellapierre och är 100 procent mineraler. Jag testade det för första gången igår & bar det en heldag. Jag fick massa komplimanger om att jag såg bra ut, hade fin hy. Det kändes inte som att jag bar något smink så därför kände jag mig fräsh. Sminket varade hela dagen fast jag svettades m.m. Än så länge ger jag sminket 9/10. Vill använda det en längre period för att se om jag får finnar av sminket eller om det istället gör min hy bättre. Jag köpte foundation,puder,primer,läppglans & en foundation borste. Kalaset gick på lite över 1500 men å andra sidan så kommer sminket räcka 1 år alltså cirka 130 per månad & förhoppningsvis blir min hy bättre och jag känner mug fräshare så jag kallar det hellre investering.Photobucket Pictures, Images and Photos

Kommentarer
mineralsminkshop.se

Hej Caroline! Vi på mineralsminkshop.se ville bara säga kul att du också upptäckt Bellapierre Cosmetics! För alla er bloggläsare i Sverige, så hittar ni Bellapierre Cosmetics hos oss på mineralsminkshop.se

2011-08-12 @ 11:15:43
URL: http://www.mineralsminkshop.se
Caroline Karlsson 19 år & bor i London.

Vad roligt att det redan finns i Sverige. Jag tycker om märket särislt primern!

2011-08-12 @ 17:01:44
URL: http://lisacarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback