Sleep

Sömnproblem? Yes I've got. I nästan 2 veckor nu har jag inte kunnat somna förens 3-4 på natten på grund av att jag är full av energi i min hjärna. Det är riktigt jobbigt. Min hjärna låter mig inte slappna av. När jag lägger mig runt 12-1 och slappnar av för att förska att sova så börjar jag direkt tänka på något. Då kommer jag på mig själv. Sluta tänk på något. Sedan går det någon minut och så tänker jag på något nytt igen. Tillslut får jag inget tålamod och sätter mig upp igen. Men jag vet att allt kommer bli bättre när jag börjar träna!!! Jag behöver verkligen träna skiten ur mig och springa tills jag inte orkar mer och vill spy. Då brukar jag känna mig trött i kroppen och kunna slappna av lättare. Imorgon ska jag upp tidigt så jag hoppas verkligen på att vara mer trött imorgon på kvällen.

Eller så kanske sägnen som denna är sann?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback