My day.

Hello
Jag kan berätta en rätt så kul incedent som hände igår. Lite typisk jag... Iaf så flyttstädade jag igår. Trodde att jag lagt mina saker i bilen och litade på att pappa skulle låsa den. Jag kommer ner till bilen och märker att pappa glömt låsa bilen och mina saker är borta, armani jackan, louis vuitton väskan, iphone, plånbok, nycklar, jaaaaa allt. Fick en panik chock och tänkte bara ÅÅÅÅ NEJJJJ detta får inte hända. Vem som helst kunde ju bara gått förbi och öppnat bilen eftersom det var olåst. Jag ringer polisen och säger att någon gjort inbrott i bilen och de skickar ut polisbil. Polisen frågar om jag sett någon misstänkt vilket jag tyckte att ett gäng grabbar verkade vara. Typ 1 minut innan polisbilen kommer så kommer jag på att jag lämnande alla mina saker i mitt nya boende flera timmar tidigare. Så med svansen mellan benen är jag tvungen att ringa polisen och säga som det var dvs att mitt minne som svartnat och att jag hade alla saker hemma. Stackars killar som jag uppgav som misstänka och stackars pappa som jag skrek på som var helt oskyldig. Ibland hatar jag mitt minne. Att jag inte minns när man ska minnas och borde minnas. Jag är i alla fall sjukt glad att denna incident aldrig inträffade utan att det var mitt minne som svaja. Hellre att det inte var sant än sant. 
 
Idag har jag gjort mitt första arbetspass på mitt nya jobb! Trivs redan väldigt bra och alla mina kollegor verkar snälla och goa. Nu har jag fått lära mig lite om sparande & förvaltning. Kommer jobba ett 3,5 timmars pass igen som startar om en timma. Jag gick hem imellan för att käka lite och slappna av. Jag har lyxen att jobbet tar mig 5 minuter att gå till. När klockan slår 20.00 slutar jag jobbet och då måste jag tillbaka till min gamla lägenhet för att städa lite till då besktningen inte gick igenom :(  Idag blir en sen dag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback