Mmmm

Mmmmm korv är gott!  mongo bild :D haha.
Igår beställde jag lite heminredning details som jag hittade på internet, väldigt fina saker. Visar bild när de kommit! Det blir mycket inredning nu i början när man flyttat  men och å andra sidan är inredning viktigt för att man ska känna sig hemma och trivas.
 
Imorgon is the BIG day. Då jag & några på min våning hostar en stor korridorsfest där bland annat 50 personer kommer att delta. Vi har fixat beerpongbord, gratis shottar för de 30 första gästerna, massor av snacks och bra musik! Det kommer bli grymt. Planen inför imorgon: Tidig föreläsning, shoppa det sista inför festen,  födelsedagsmiddag hos Lana (lanas.se), därefter drar vi tjejer hit och fixar det sista. Klockan 21 kommer gästerna och sedan utgång på Blue moon bar. 
Ha en fin fortsatt kväll allesammans!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback