LONDON

 
Ny vecka= Nytt jobb på ett finansföretag, bokad London resa med 8 andra tjejer från klassen! Vi åker nästa månad och stannar i 5 dagar.
Just nu känns allt så jäkla bra. Men nu måste ta mig tillbaka till verkligheten dvs att jag måste sätta mig och plugga. Det är härligt och välbehövligt att ha något att se fram emot för det får mig att vilja jobbare håradare. På måndag har jag ett viktigt möte med läkaren.Ett möte jag väntat på i 2,5 år.

Happiness is a choice. If you want to be miserable with your life, you choose that 2.
 
En glad tjej med ett fint leende 2011 2 veckor innan jag krashade med cykeln och fick en ful sne läpp som jag hatat sedan dess.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback