Happy valentines day!

Imorgon är det alla alla hjärtans dag. Jag kommer fira det med film och god mat. Jag har till och med överdrivit och köpt papper med hjärtan på. En pappersrulle för 39:- ! Den ni. Jag ska torka mig med kärlek. Just nu som ni säkert märkt är det hysteri på facebook med nomineringar. För er som inte vet ;Om en person tex nominerar mig så måste jag dricka en öl inom 24/h annars blir jag skyldig den personen et flak med öl. Jag är inte den som backar ur så idag har jag druckit en cider för att Frida nominerade mig igår. Idag nominerade Jossan mig så det betyder att jag måste svepa en cider imorgon också. Och allt ska spelas in på video och läggas upp på facebook. Väldigt töntigt men you go with the flow. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback