Fly away

Hello bloggish
Idag har jag gjort det jag gör i en vanlig vardag, skola, träning och en sväng förbi ikea. Världens härligaste känsla fick jag på gymmet, nämligen att jag blev sugen på mat och att det kurrade  i magen :D Haha blev så himla glad då jag inte kännt den känslan på säkert 5 månader. Jag har i princip bara ätitit för att ha energi och orka med dagen.
 
Något mer skoj då? Ska på intervju för ett finansföretag i veckan + Jag och tjejerna i klassen har planerat in en London resa efter tentorna är över. Så jag hoppas verkligen vi åker. Det skulle bli grymt med alla oss tjejer. Vi är världens bästa gäng =)
 
Älskade London, det var längesen. Över 1,5 år sedan jag var där! Tiden går så sjukt snabbt. Många av mina vänner bor fortfarande kvar och jobbar på samma ställen. London ligger mig verkligen varmt om hjärtat <3 Jag skulle kunna tänka mig att bo där om jag fick ett bra betalt jobb i framtiden.  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback