My day

Idag har jag mött min case grupp, vi har bland annat gjort en power point om Land rover som vi kommer att presentera på fredagens seminarium. Därefter gick jag på civilekonomernas föreläsning om hur man skriver ett bra cv. Efteråt gick jag & lana i klassen check--> (lanas.se) och pluggade hemma hos henne. Kvällen avslutades med ett svettigt gympass och nu väntas flera timmars plugg (förhoppningsvis). 
ÅÅÅÅÅ Denna vecka kommer bli proppad med massor av plugg, vill inte ens tänka på det. När man är student så känner man att man måste plugga minsta lilla tid man har över för annars får jag dåligt samvete......Jajja nu ska jag inte sitta och kasta bort min tid mer. God natt :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback