Crossfit

Mitt första crossfit pass resume: Ibland älskar jag verkligen att jag tänker att inget är omöjligt... Första riktiga hårda träningspasset gjorde jag igår. Innan dess har jag inte tränat något innan sommaren startade. Tänker att Crossfit låter kul. Jag kommer dit idag, undrades vad crossfit är. Jag tänker att jooo jag har ju hört att det ska va tufft och att det låter som en kul utmaning. Jag tänker absolut inte att jag är nog den mest otränade på passet och att kommande timmman kommer bli nästan döden. Och det blev det. Hållde på att spy en gång, kände i slutet att jag ville börja gråta!! Men jag lyckades ta igenom 1 timmas lidande. Så vad tycker jag? Jooo jag har mycket att jobba på. Jag tror att jag kommer tycka det är ännu roligare när jag blir mer vältränad och stark i kroppen. Ska försöka köra 1 crossfit pass i veckan. Sats känns som det rätta gymmet för mig så det känns skit kul. Så himla bra att kunna välja pass eller rent gym beroende på vad man känner. Förut när jag tränade på Fitness 24/7 så blev jag trött på att alltid vara på gymmet för de erbjöd inga pass. Variation är det bästa för mig. Allt jag gör, gör jag med variation när det gäller allt i livet. Tycker inte om att göra samma sak allt för länge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback