Nya bags + barcelona resad bokad!

Hello
Sitter och skriver på fidans data och dermed konstig stavning pågrund av att de fattas svenska bokstaver.

Jajja, idag har jag inhandlat en friis & company veske sååå jekla snygg med peace merket på!!! Ska egentligen inte køpa mer væskor men bara før att friis er en kvalitesvæska så kostade jag på mig den. Har en annan i silver som jag haft i flera år som fortfarande ser ny ut. Skønt att ha någon mer budgetvæska istællet før att gå runt med de dyra væskorna. Och så har jag køpt mig en Escada træningsbag+necesær såååå snygga.

Har bokat en barcelona som jag och fidan ska på mellan den 16-20 maj. Bokade ett jætte fint hotell med bubbelpool  :D Me like. Att vi åker till Barcelona ær inte av en slump utan jag har søkt en 3 årig bachelor i business administration och vill checka læget nere i Barca innan man tackar ja ifall jag kommer in.
Så nu har jag søkt både skolor i Sverige, Norge och en i Barca. Men det står mellan Barca och norge, skit svårt val. Har sådan ångest øver det. Man vill vara kvar i norge før hær har jag pojkvæn och massa vænner men samtidigt vill jag prøva något nytt och man ska passa på nær man ær ung. Hard choice. Men tur det att man har det så bra att man har sånna ilandsproblem. Många mænniskor skulle døda før att få starta universitet så man ska inte klaga. 

Hær kommer bilder by the way från idag. DÅLIGA IPHONE BILDER JAG VET.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback