Serious

Seriöst jag är helt besatt av LV väskor. Jag kan sitta i flera timmar & bara kolla runt och njuta av att de är så vackra. Stööört. Känner mig nästan besatt. Jag vill köpa en LV för varje år som går. LV är och kommer alltid vara den klassiska väskan som håller i vått och tort.
P.S. Jag vill bli blond igen. Gillar ginger men jag saknar mitt blonda faktist! Min pappa tjatar på mig att bli blond. Min farmor säger att min nuvarandr hårfärg är hemsk. Jag börjar hålla med. Det är kanske dax snart? Men orka att jag kommer behöva färga det 7 gånger typ... Nu säger jag & mina vänner god natt. Ska bara ta och pussa sir lancelot rn god natt puss på munnen.(vår hushamster)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback