Don't know what to do

Hello loves min dag har bestått av jobb, träning & mat. Imorgon så är det fredag jippie! Dock inte så jippie för mig eftersom siri jobbar till kl 23 & lovisa ska på fest vid 6 tiden med sitt jobb.Men jag då? Jag får helt enkelt sitta hemma själv då jag ska upp tidigt lördag morgon för att jobba. På lördag väntas däremot massa roligheter. Jobb & sedan jobbfest med mina kollegor+chef. Yeyyy. Vi har en sådan bra sammanhållning på vårt jobb. Love it. Därefter blir det utgång till en cool klubb som är på en bakgård.


P.SSeriööst har beslutångest om vilken hårfärg jag ska ha. Ibland vill jag fortsätta va ginger & ibland känner jag för askblond.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback