Friends

 
I helgen besøkte mina vænner Elin & jossan mig øver en weekend torsdag till søndag. Jag hade førsøkt planerat in massor før att gøra så mycket av tiden hær. Vædret var dock inte på min sida. Men vi hann i alla fall med att , gåpå stan, kolla på EM fotbollen på kontra, fika, gått på VG listan, fixade en stor førfest før mina kompisar, gått ut på klubb och haft det mysigt. Tiden går snabbt och det blir intensivt nær man får besøk men jag hoppas dom hade kul. På Fredag gick vi ut till en nattklubbsom heter stravinsky och dær tog jag en liten bild på Rihanna som hængde på samma klubb som oss och æven B.O.B. Træffade æven mina kompisar Bella & shad som kom førbi klubben. Trevligt! Blev mycket dans. 
Orkar inte skriva så mycket mer. Denna vecka ær det jobb och sedan tror jag att jag tar semester eller kanske jobbar någon dag till næsta vecka innan jag drar till ITalien den 12 juli. Har massa roligheter som væntar.
God natt Hoppas ni mår bra allisammans. (Ursækta tangenterna, sitter på en annans dator)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback