Taking over

Känslan kommer tillbaka. Den där känslan jag inte känt på ett år. Jag kan inte sitta stilla även om jag måste. Jag klarar bara inte av det. Jag älskar att hitta på saker & kunna ta mig vart jag vill när jag vill. Jag älskar att vara med människor 24/7. Att bara ha någon att sitta och kunna prata med. Att bara få hänga. Jag känner mig instängd just nu.. Men jag är beredd på att förändra den känslan redan  sådär  efter en ynka vecka jag spenderat i Sverige. Jag vill tillbaka till storstaden för att kunna trivas igen. Jag gillar att bo med människor. Om det är trångt desto mysigare. Att kunna stiga utanför dörren för att ta tunnelbanan runtom huvudstaden. Att kunna gå ut utan att tänka på vilken dag det är. Att få lära känna nya människor. Jag saknar det redan. Jag har kännt mig så fri som en fågel i London. Jag gillar att vara det. Att kunna göra vad jag vill och när jag vill.
Samtidigt så tycker jag Örebro är en skit mysig stad och jag skulle jätte gärna vilja jobba och ha lägenhet här men det är så komplicerat att få ett bra jobb. Jag känner att jag inte har tiden att hitta ett jobb för jag vill ha jobb nu och att få lägenhet är ju som att vinna på bingo... Så jag tar mitt pick & pack och åker snart till Norge på obestämd tid.


Kommentarer
emma

Heeej!



Va tråkigt att färgen gått ut så snabbt, typiskt med sånna där nyanser. Man måste ha rätt schampo och gärna en inpackning med färgpigment i för att "fylla på" färgen hela tiden. Revlon säljer inpackningar med pigment i som heter Nutri Color. 740 och 400 är jättebra val om man är kopprig.



Gjorde du den röda färgen hos frisören? Om du gjorde det har du rätt att gå tillbaka och klaga att färgen gått ut. Då kan dom lägga i en ny och chansen finns att den sitter bättre! Ibland behövs ett hår färgas fler ggr för att nå resultat.



Vill du bli blond är det nog inte så svårt om det bara finns en färg i håret. Men jag skulle råda dig att göra den processen hos en frisör, kan gå väldigt snett om man gör det hemma. Håret är skörare än vad man tror.



Hoppas du fått den hjälp du sökte =) kramis!

2012-02-20 @ 21:26:40
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback