Svenskar....

Seriöst svenskar ni är för jävla tråkiga människor. Bittra & försiktiga. Denna information gäller inte hela Sveriges befolkning men nästan.

En svensk man skulle aldrig få för sig att bjuda ut någon han just sätt på stan.
I Sverige om man skulle gå fram och prata med en kille man inte känner så tycker dom att man är konstig. Folk i Sverige är dåliga på att uppskatta dvs att säga tack. I Sverige tex om man går på marknad så går man inte för nära & undviker ögonkontakt med säljaren annars kan ju den tro att man vill köpa något och det vill man ju inte tro. I Sverige så är man rädd för att konfrontera människor. Om man har något emot en person eller tycker den har gjort fel varför inte bara ta den konflikten. Istället går ni svennar och blänger på varandra, ger onda blickar men man förstår inte varför?
Alltså är det bara jag som är trött på att bo i en liten ministad eller är jag allmänt trött på svenska människor? Jag flyr..... Jag flyttar till Oslo om några dagar. Lever livet i storstaden där mentaliten är skönare. Ser man någon man tycker ser bra ut så är det bara fråga rakt ut om de vill gå ut på dejt. Varför tveka & spela svår man kommer ju ändå inte se den människan igen. Jag gillar att va spontan. Att inte ta allt för seriöst. Man är ung. Va ung. Det kommer en tid där man måste va seriös & den tiden kommer komma. Jag älskar att vara jag. jag älskare. Puss godingar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback