Krogen

Att gå på krogen är ju ett skämt. Fyfan vad dyrt det är. Inträde & all alkohol är ju jävligt dyr. Överpriser i Sverige kan man lugnt säga!.. Jag kommer inte ihåg sist jag betalade i  London för alkohol eller inträde. Det måste ha vart i september någon gång. Krogsystemet i London är mycket bättre.   Känner man en promoter så fixar de in dig på de finare klubbarna gratis förutsatt att du ser någorlunda bra ut. De ger dig ett bord med massor av alkohol hela kvällen så du slipper tänka på det. Varför ger dom gratis alkohol? Jo för då lockar det dom rika killarna att köpa medlemskap/bord på de finare klubbarna eftersom det finns snygga tjejer. Det systemet är så mycket bättre. Tycker ju jag förståss som är tjej :)
Nä men helt ärligt så tycker jag att alkohol i Sverige är för jävla dyrt. Jag är fan van att köpa vitt vin för 40 spänn typ. Här i Sverige kostar den billigaste 69 eller något sådant... Men att ha det krogsystemet i Sverige skulle inte alls fungera då sverige är ett bra land. Det är inte som England. I England, speciellt i London, så är det väldiga klass skillander. Antingen är du rik eller fattig.



Saknar alla crazy nights i London som ni kan se på bilden... Stor martini som vi tjejkompisar delade på. Fyfan jag tror vi drack 3 sånna plus massa champange och drinkar. Det är London det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback