You don't have to cut me off

Hello
Nu är jag hemma igen. Blev en snabb filmkväll & lite tjejsnack med Erica. She's cool.
Nu ligger jag & Mirre(min katt) och myser. Snart ska vi sova. Vid cirka 3 på natten så börjar han alltid mjaouua så då måste jag ge han mat. Och när han ätit upp så börjar han mjauua igen och vill att jag ska hämta honom vid matskålen och bära honom till sängen. Någon timme senare börjar han mjaaaoua igen och vill att jag bär honom till sin kattlåda. Så brukar mina nätter se ut när jag är hemma. Han är som en bebis som man blir väckt av några gånger under natten. En gång så hade jag en kompis som sov över och sa att hon aldrig vart med om något så värre oljud som att höra min katt mjaooua. Han skriker tills han får som han vill heheh. Vanliga människor hade aldrig gjort allt för en katt. Men för mig så är han mitt lilla hjärta och bebis. Under detta blogginlägg så har han hunnit somna och ligger nu och snarkar som en gris bredvid mig. Djur är härliga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback