Throw your hands up and smile.

Hej
Idag fick jag äntligen min första lön men jag har redan använt hälften till att betala massa räkningar plus att jag måste betala av 18 månaders abbonemang på den borttappade j*vla iphone som kostar 7000:-. Det suger. Plus att jag tappade min MK klocka i Lördags. I lördags tappade jag nog bort saker för över 10 000 kr. Men men. Det är bara saker egentligen. Dom har inget värde. Huvudsaken är att jag mår bra.  Får leva fattig denna månad igen....men det är jag van med (typ).
På onsdag ska jag åka till Örebro & stanna tills på söndag.
På fredag ska  jag & tjejerna till FRMS och se Mohombi och det kommer bli jävligt grymt. Han är sjukt bra och vi ska dansa sönder!!!  SAKNAR mina girls <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback