London on thursday

Hiiyaaaa
I'm flying to London on thursday. It's gonna be awsome. I will only stay  4 days but I'm gonna do the most of it. I miss my friends & London life. <3 <3 <3
Fasen vad lycklig jag är som ska åka, helt sjukt. Det är det enda jag tänker på & ser fram emot är just torsdag. Jag lyfter 22.00 från Oslo och är i London 22.50, bra va? Jag älskaaaar't.
Imorgon ska jag jobba 6 timmar och sedan blir det krogen för dem sista slantarna. Det kommer som tur in nya pengar på tisdag wihu.  Jag har även sökt in på en privatskola med inriktning inredning här i Oslo. Jag hoppas verkligen jag kommer in på programmet som är på 2 år. Är det något som  jag aldrig kommer att tröttna på i livet så är det inredning. Om jag kommer in så blir det helhjärtat & med passion. Utbildningen blir dock dyr 42 000:- per termin och levnadskostnaderna här är högre jämfört med många länder men jag tänker att det är värt varendaste krona plus att det går att extraarbeta för att få det att gå bättre ihop. Om man verkligen är passionerad för ett yrke så kommer man lyckas. Hittils har jag jobbat med saker jag inte haft någon som helst passion för vilket har resulterat till att jag bytt jobb som längst efter 7 månader.
image description
London baby, London. Om jag kommer in på inredningsutbildningen så kommer jag ta min bachelor 1 år i London på metropolitan university helt klart. Så totalt blir det 3 år. Kommer jag inte in i år så tänker jag söka till nästa år. Jag är nämligen 10 dagar försenad med min ansökan... trist nog.
Ha det så bra babes. Sorry för dålig uppdatering. Behöver skaffa en iphone ASAP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback