You choose

Heej, Jag skrev tidigare i förrgår att jag fått jobb. Igår var min försa jobbdag & jag fick sådan ångest. Det var sjukt tråkigt och omotiverande så jag slutade. Jag vill jobba med något man känner att man tycker är kul. Livet är för kort för att slösas bort. Jag har en väldig tur. Jag kan välja. Alla kan inte det. Därför valde jag att sluta och fortsätta leta jobb istället för att ha ångest. Det är sjukt svårt just nu att få jobb i England. Ekonomin i England är den värsta i historien. Det råder stor arbetslöshet i hela England. Nu ska jag fortsätta plugga, sedan blir det in till city för att söka lite jobb och träffa Marie för lite donuts. Ni får ha det så bra mina få läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback