Walking around.

Hejsan hoppas ni mår bra. Jag är så tacksam att jag har hittat ett roligt jobb. Jag känner att jag är värd det efter allt jobbsökande. En sak som jag vill ta upp är att så många människor alltid ska pika på mig negativt att jag alltid haft det så lätt i livet. Att jag aldrig behövt kämpa eller klara mig själv. Jag säger bara fuck you all. Jag är så jävla trött på att höra det snacket. Jag har alltid,och då menar jag alltid gjort mitt bästa i det jag gör. Jag kämpar alltid. Jag ger aldrig upp. Jag har aldrig varit den personen som tar allt för givet. Jag försöker alltid se positivt i livet även om det tar emot. Jag gör fel som alla andra. Jag nämner aldrig pengar. Jag jämför aldrig människor. Jag har aldrig mobbat någon i hela mitt liv och skulle aldrig göra det!! Jag erkänner att jag kan vara lat men det betyder inte att jag inte kan. Jag har bott nästan 1 år i england. Det bevisar hur jävla stark jag är. Jag är ingen svag människa. Det är ni "svaga" människor som ständigt ska pika på mig. Det handlar av ren jävla avundsjuka eller er dåliga självkänsla och ert självförtroende. Punkt slut.
Jag är så tacksam att jag har världens bästa familj som alltid ställer upp för mig. Jag har både en mamma och en pappa som hållt ihop sen de var 20 år. De är varken gifta men älskar varandra och de ger mig så mycket kärlek att jag inte kan beskriva. Jag älskar dom. Jag vet att många människor inte har en mamma och pappa som finns där men det är ingen ursäkt för era betenden. Ni väljer själva. Jag kommer ha barn med någon som är min bästa vän, som jag älskar. En fin pojkvän. Jag kommer att ha barn med någon som jag vet att det kommer att hålla med så jag kan ge mina barn all den kärlek jag fick och får. Ett citat från mig som jag kom på nyss " att vara lat skadar inte någon.
Att ständigt klaga på hur fula,tjocka andra är, skadar. Vem väljer du att umgås med den lata eller elaka?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback