Sista ansökningsdagen.....

Hej Bloggar från datorn, det var länge sen. Idag var sista dagen att söka in på alla Sveriges universitet. Så nu är det bara att vänta glatt på svar om jag kommer in eller inte. Alla, inklusive jag får reda på det i slutet på Dec. Jag har 18,1 så vi får se om det räcker till men det tror jag. Förresten så har jag fått jobb lite hastigt sådär. En kille ringde mig idag och ville att jag börjar jobba imorgon så idag har jag fixat med alla papper & kontrakt så imorgon kör jag igång igen med jobbandet. Men tyvärr är projektet/jobbet bara 3 veckor men det är bättre än inget. Allt löser sig. Jag är mest sugen på att börja studera så jobb känns inte motiverande för min del just nu, men jag behöver samtidigt pengar så det är viktigt! Om jag kommer in på uni så måste jag betala av hela min telefon plus kontrakt så det kommer bli en jä*la stor summa eftersom jag tog 24 mån kontrakt....plus att jag vill köpa nödvändiga saker till studerandet som kommer kosta. Jag får jobba häcken av mig helt enkelt. Puss pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback