Long time no see

Idag har jag köpt en vit iphone 4 så snart kommer jag uppdatera några gånger dagligen. Jag kommer dock behöva byta bloggportal i och med att blogg.se inte har släppt sin iphone app ännu vilket suger. Dom två senaste dagarna har jag sort things out och sökt ett jobb. Jag har inte heller berättat vad som hände dagen jag åkte till kanarie öarna. Jag var påväg till banken på morgonen cyklandes när min väska plötsligt fastnade i hjulet. Jag hade hög fart, cykeln tvärnitade och jag flög två meter framåt och fick cykelstyret inborrat i mitt lår, fick sår i ansiktet, fläskläpp & slog nästan ut alla mina framtänder och jag hållde även på att bli påkören av en stor bmw jeep. Jag hade sån jäkla tur den dagen. Speciellt att jag inte bröt ben eller slog ut mina tänder. Blåslagen som jag var så kom jag iväg på semester. Nu ska jag kolla film för jag är på mys humör. hehehe herrå och juste förresten på lördag har jag vart nykter i 1 månad. För er som inte vet så har jag blivit nykterist. Min kropp känns fräsh plus att jag tappat 2 kilo på köpet.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback