To feel pain is weakness

Tjaaa!
Har inte haft internet på några dagar för att pengarna på mitt mobila bredband tog slut. Skulle inte klarat en dag till utan internet så var tvungen att köpa påfyllning idaaag. Har nyss vart och gymmat på fit center. Har köpt gymkort där eller det fungerar som ett abonnemang att de drar pengar på autogiro från mitt engleska bankkonto. BEACH 2011 säger jag bara!! Nu kööööör vi.

.
Min hyresvärd gav mig en sprillans ny mikro idag blev skit glad.


Är helt slut både i hjärnan och kroppen. Har vart en vecka fylld med teknik. Ex Problemlösningar, operativsystem, sync,server,olika windowsverisioner osv. Plus att jag tränade hårt som fan idag på gymmet. Nu ska det vilas!

Love from Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback