The distance make everything complicated

Hej hearts!

Idag är den måndag villket märktes på alla på jobbet. Alla var skit trötta och jag med. Andra kvällen i rad jag hör min granne ha sex skit högt...kan dom inte försöka dämpa ljudet. De behöver ju inte stöna och låta som om hela huset gör sönder. Men men kul för dom. Dagens outfit tagen med iphone 4 därav dålig kvalite!!! Körde på lite enkelt och avslappnat. Det känns som att ha mjukisbrallor på sig när man har dom här byxorna vilket är skit bra för jag får inte bära mjukisar på jobbet.





Nu ska jag röra mig mot gymmet. Hörs kanske senare bitches.
Pusshej

Kommentarer
Skitstöveln

sv: Lol tack ;) du med, folk ska ju ändå få ha rätt till sex. Vad jobbar du (har säkert läst det men glömt)

2011-02-21 @ 20:58:24
URL: http://hatersgottohate.blogg.se/
Indignation

Tack för den glada kommentaren på bloggen! Måste säga att outifiten e fabulös! Gillar tröjan/blusen väldigt mycket! Söt är du också!

2011-02-21 @ 21:29:14
URL: http://hatersgottohate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback