skype attacked

Hej
Jag har verkligen blivit bättre på engelska. de trodde jag inte :D hahaha. lite kul.. Ibland så råkar jag skriva på engelska ord när jag ska skriva på svenska. Inatt drömde jag på Engelska ??Här kommer några snabba bilder på mig. Är ganska så död... Ska iväg till ASDA och köpa lite godis och glo på tv5 play på datorn. Imorgon kl 11.00 ska jag träffa en kille som ska visa mig några rum han äger. Så om jag gillar något av rummen så slår jag nog till. Men det är mycket som ska passa in för att jag ska säga JA. 


Fan erica om du läser detta. kan du inte komma hit å färga mitt hår mer blondt?? min hårfärg känns så mörk med min utväxt. Idag åt jag förresten chips & fish. Riktigt gooottt!
Nathalie kommer hit om 1 månad och hälsar på funnnyyyy :) Någon mer som vill komma? ni kommer älska denna stad.!!
 


Kommentarer
elin

eller om du gillar honom kan du ju flytta in där han bor :)

2011-02-12 @ 09:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback