Min nya dator och pengar dvs engelska pund...

img_2233 (MMS)

Min nya dator och pengar dvs engelska pund. Har lite och göra  nu inför flytten... Idag har jag skickat iväg 2 skriftliga uppsägande till gymmet och mitt jobb. Ska göra en överlåtelse på mitt abonnemang till pappa. Håller på att fixa boende , tågbiljetterna ifrån London till Poole. Håller på att planera min helg så jag hinner spendera tid med alla nära och kära samtidigt som jag har jobb kvar att göra på företaget jag jobbar för och saker att lämna tillbaka dator m.m. Aja nu ska jag åka till farmor & farfar +farbror och kusin och säga hej då och sedan fortsätta packa :) Alla är så nervösa att jag ska åka men jag ser det mer som en spännande rolig grej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback