MIN DRÖMLÄGENHET!!!!

Som jag skrev tidigare så skulle jag kolla på lägenhet/rum idag. Hihihi nu sitter jag i mitt nya rum som är en takvåning :) . Men det är mer som en lägenhet. Det finns 9 rum i detta stora hus. Alla rum har sitt eget lås,dörr,ringklocka m.m. Jag har mitt eget kök,badrum, tvättmaskin osv. Jag blev förälskad direkt när jag såg rummet. Det är så fint med takvåningen. Har världens finaste utsikt. 7 min promenad till stranden. Har stan next into. Han skulle ha 110 pound per week vilket jag förstår för denna fina takvåning men  jag prutade som fan så betalar 320 pund per månad cirka 3500 svenska= 80 pound per week. Damn vilket KAP. Jätte fin inredning jaaa allt. Här kommer bilder:

Eftersom det är en takvåning så är det jätte högt,fint tak!! min fakebrasa+två fåtöljer Love it!!

Här ser ni lite mer av taket. Jag har två jätte stora garderober och 2 byråer. såå najs.
Min dubbelsäng tror den är 140 ungefär. Det är så ljust och fint :)

Ligger i min säng just nu med datorn. Väldigt sköön måste jag säga.

Utsikten från mitt lilla fönster från sängen. Solen lyser och det är så behagligt klimat. Det är nog runt 15 grader ute. riktigt najs väääder.

Lite översikt av mitt rum. Bilden är tagen från den delen köksbordet och det står. Fick ingen bra bild tyvärr på det för det blir så möörkt.











































Vart så himla dålig bild  av all ljus. Det är finare i verkligheten. det är massa fönster så det lyser in jätte fint. Man tar ett trappsteg upp för att sätta sig vid matbordet :) Sedan har jag mitt eget kök och badrum men det är inte så mycket att se. Kan visa er det en annan gång.
Nu ska jag gå och handla, bestick,tallrikar,glas, stekpanna jaaa köksredskap i allmänhet!! Finns ingenting i mitt kök såå det måste inhandlas lite :) Lägger upp mer bildet sen från stranden,stan m.m. Jag var där tidigare idag sååå lovelyy

PUSSS kom och hälsa på mig nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback