Lee stafford

Hej
Har gått på stan idag och shoppat litegranna. Visar er här nedanför vad som inhandlades. Fotade även lite sånt jag tycker är fint.  Måste bara säga att jag längtar verkligen tills Blogg.se släpper sin app. Då blir det mer bloggande kan jag lova.



Blev en data/shopping väska älskar ju leeeooo. Magtröja med blommor på som är  bar i ryggen. Ett långt linne som är snyggt att stoppa innanför jeansen och ett par snygga höga byxor och lee staford schampo+balsam.

sööt va?

Såhär ser den ut bakifrån. 

Min fina väska som jag köpte. Min dator rymms i den så det är skit bra..
Ska bli kul att testa något nytt-lee stafford.

Tyckte den här jackan var riktigt coool. Köpte den dock inte för den var skit tung att ha på sig :P

 Skorna till höger tycker jag är skit söta. Skulle lätt köpt dom om de var lite mer sommar väder.

Ha en bra kväll allihopa. Jag hade velat tränat idag men gymmet är stängt.men Såg nyss på deras hemsida att gymmet stänger 5.30 pm vilket jag inte visste!! Ska istället gå iväg till ASDA och köpa mig en chipspåse och cola och glo på tv5play eller något.

PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback