Just some shopping

Hey
Idag har jag inte gjort så jätte mycket mer än att snackat med natha & mamma via skype och videoskypat med fidan som var med meriton. Blir så glad att höra mina nära & käras röster. Längtar verkligen till torsdag då natha kommer hit. Denna veckan kommer bli AWSOME. Jag älskar verkligen England. Jag mår illa av att tänka på Örebro. Vilka jävla idioter det finns alltifrån myttare till avundsjuka människor. Det finns inget spännande att hämta i Örebro. Alltid samma sak. Så himla glad att jag tog chansen och flyttade hit. Känner på mig att det kommer va bland de bästa stegen jag kunde gjort i mitt liv. Well let see.

Här är en bild på vad som inhandlades igår. En tjocktröja,byxdress,bh+tros set, en rosa klänning (som jag ska lämna tillbaka.ångrade mig när jag testade klänningen hemma..)

Ansikts mask från lush.

Jag älskar min byxdresss är förälskad!!!!ska nog köpa lite fler färger om de finns. Ska kika imorn efter jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback