Idag har min dag vart såhär:

hej


Såhär såg jag ut idag

Gick på stan och åt frukost på mc donalds och passade på att surfa på deras wifi och skypa med natha och siri.

Älskar lush butiken. De har så mycket smått och gått ex ansiktsmakser osv.

Var så sjukt bra väder idag. Var tvungen att ta av mig skinnjackan för de var så varmt i solen. Här har ni beviset på att det finns palmer. denna park  så fiiiin.

Tog mig en promenad på stranden. Ser det härligt ut?

Ni ska bara veta vad livet är annorlunda här i England, Bournemouth jämfört med Örebro. Att bo här är mer positivt än Örebro. Jag älskar denna stad hehe:)

Sedan var jag på ASDA och köpte massa nödvändigt. Bestick,galjar,låda så jag kan slänga smutstvätt,glas,diskmedel m.m. Det här var allt jag kunde få med mig. Ska köpa kastruller och lite sånt en annan dag.

Har packat upp alla mina grejer nu i min lägenhet så nu känns det verkligen som mitt.

Köpte mig en smarrig cupcake

Nu sitter jag och pratar med siri och natha på skype. Det roliga är att vi befinner oss i olika Länder. Siri bor i Norge,jag i England och natta är kvar i tråkiga Örebro.
Mina vänner snälla kan ni inte skaffa skype för min skull??? Skaffa ett konto och ladda ner skype så kan vi prata över datorn. Om ni har en bärbar dator så finns det inbyggd mic. Adda mig på Lisacarolines       så allvarligt skaffa det nu

GOD NATT :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback