I am not there, I did not die.

God kväll

Att donera ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Om jag plöstligt skulle ryckas bort från världen på ett tragiskt sätt så skulle jag vilja donera de organ som gick att rädda. Att kunna ge en annan människa ett värdigare liv skulle vara min sista önskan på jorden. Man ska leva dagen som om det vore den sista. Dagen kommer aldrig komma igen? Tiden flyter på och vidare. Alla tänker tyvärr inte så. Många lever inte i nuet vilket är synd...Oftast de människor  som inte lever i nuet behöver vara med om något tragisk för att förstå vad livet handlar om. Jobb och pengar är inte allt? Pengar är förvisso en frihet men utan kärlek  betyder pengar ingenting... Att alltid vara glad, att alltid ha pengar, att alltid vara omtyckt är inte att vara stark. För mig betyder stark att man kan se ljus i mörkret och alltid kämpa för att nå det. 

Det handlar inte om att finna den man vill leva tillsammans med, det handlar om att finna den man inte kan leva utan <3 Så ta vara på dom ni älskar och säg det. Dock något jag är dålig på att säga. Men jag vet att min familj,vänner m.m. läser min blogg och ni ska veta att jag älskar er och ni är allt.  Som min hyresvärd sa till mig igår på ett positivt sätt" Du har stor självkänsla och självförtroende har du fått det av dina föräldrar?". - Jaaaa svarade jag och skratta lite. Men det är faktiskt sant. Jag har haft en super bra uppväxt som har gjort till den jag är idag. De har lärt mig att inget är omöjligt vilket inget är...


Kommentarer
zara

åh vad fint skrivet carro! älskar dig med min fina och saknade vän, hihi :) och gud vad bra du verkar ha det! är så avis på dig! vi tjejer får boka in en tripp till dig. vi får planera in det snart så vi kan boka eftersom du skrev att det blir jättebilligt om man bokar långt i förväg. vi måste komma till dig, innan sommaren!! vi ska ha tjejparty hos jajja på lördag så då ska vi fan komma fram till något bra datum, för gud vad rologt att komma till dig :D pusss <3 love

2011-02-22 @ 16:47:24
URL: http://zarahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback