Only girl



Sitter på stationära datorn. Har inga bilder här så slänger upp en gammal bild från 09. Nu måste jag berätta ju. Hade nyss min arbetsintervju med det engelska företaget via Skype. Vi snackade i 45 minuter. Han pratade snabb Engelska så hade lite svårt att hänga med ibland men det kändes ändå bra. Kunde inte ha gjort nättre ifrån mig med tanke på att jag inte pratat Engelska på 100 år. Sedan fick ja göra ett skriftligt språktest. Imorgon kommer dom ringa igen så ska jag få göra ett muntligt språktest för att se mina färdigheter då det är viktigt med kommunikation. Får veta imorgon om jag får jobbet eller inte. späääänande!!! Fatta på söndag kanske jag flyttar till England??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback