Club certified

Hej hjärtan
Idag ringde jag in och bokade ett möte med banken så var tvungen att gå lite tidigare från jobbet idag. Nu i alla fall så har jag ett Engelsk bankkonto med internet bank och allt. Så skööönt. Sedan gick jag och köpte mig hårprodukter. Jag behövde serum,hårspray och värmeskdd så det blev Toni & guy för det luktar föööör gott.


Såhär ser jag ut just nu...


Sedan köpte jag som ni ser till vänster. En sak som man fäster i håret så slipper man tupera. Det ger en massa volym och fungerar  som en " kudde" . Riktigt smart uppfinning. Att tupera sliter så mycket på håret så med denna produkt så kommer jag slippa det :)


Lloyds TSB är min nya bank här i England. Sjukt snäll personal. Ser ni mitt nagelack förresten? Hur grym färg som helst. Metallic guld finns på H&M för 39:-.

Nu ska jag till ASDA och handla toffsar och sedan ta mig en dusch. Sedan har jag allt för håret jag behöver för att kunna styla och  fixa mitt hår. Har känt mig så handikapad utan produkter plus att jag inte hade mitt eget rum förut. Nu jag jag äntligen göra allt. :D :D :D hahah töntig jag är.  Men håret är ens allt.

Love Carro


Kommentarer
Lera

Do you have ICQ?))

2011-02-15 @ 18:41:57
URL: http://ssslerasss.blogg.se/
Skitstöveln

ja visst fan är håret ens allt. annars ser man ju ut som en scarecrow.



Jag älskar the fact att man kan köpa toni&guy så sjukt billigt i uk. tack gud för detta land!

2011-02-15 @ 19:23:01
URL: http://hatersgottohate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback