Alla hjärtans dag imorgon

Hej!

Nathalie gjorde migg nyss påmind om att det är alla hjärtans dag imorgon vilket stämmer. Imorgon är det exakt 1 år sen jag och Fidan satte oss på planet mot Thailand. Vi var förälskade i varandra. Vilken härlig tid det var. Ångrar verkligen ingeting med dig Fidan. Bästa förhållandet <3 Idag ser allt annorlunda ut.  Var har tiden tagit vägen? Hur blev det såhär? Varför? Finns massa frågor men jag tror att det var menningen att det skulle bli såhär. Hädanefter tänker jag inte skriva något om Fidan för jag märker verkligen hur ni blir. Vissa tror de vet & kan så mycket. Men ni vet ingenting. Så det får förbli så :)

Jag ska i alla fall inte spendera min dag ensam imorgon!! Jag ska försöka kolla med några vänner på jobbet om de har lust att hitta på något efter jobbet imorgon. Ni andra som har pojk/flickvän får ha en fantastisk alla hjärtans dag imorgon. Är riktigt avis på er.
En sak är säker. Kärlek kan man inte leta. Det är mer " Meant to be" <3

Love from caroline

Kommentarer
Lera

Happy St. Valentine's Day! ♥

2011-02-15 @ 12:06:51
URL: http://ssslerasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback